A 16-30 éves korosztály körében egyre inkább általános az igényes reklámok elfogadottsága és szeretete és ők azok, akik leginkább magukénak érzik a „reklámzabálás szellemiségét”.
A több éves hagyományt folytatva az Adeaters Média Kft. és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) meghirdette az Ifjú Penge Pályázatot, hogy ezek a kreatív hajlamokkal megáldott fiatalok megmutathassák, szerintük milyen az igényes és jó reklám az ezredforduló utáni első évtized végén.
A Reklámzabálók idei vezér témájához kapcsolódóan az „Ifjú Zöld Pengék” is a környezettudatosság, fenntarthatóság témakörét fogják megjeleníteni alkotásaikban.
Arra buzdítjuk őket, hogy ne féljenek kísérletezni.
Emellett természetesen a szakma számára is fontos, hogy új tehetségek kerüljenek a látókörbe. A pályázók újszerű meglátásai lendületet adhatnak a hazai reklámtermelésnek. Nincsenek témaköri behatárolások, alkothatnak offline, online és ezek tetszőleges variációiban.
A beérkező alkotásokat neves közéleti személyekből álló zsűri pontozza, Sas István elnöklésével.
A legutóbbi zsűri tagjai Bakáts Tibor, Hrutka Róbert, Novák Péter, Herendi Gábor, Zsédenyi Adrienn voltak.
Most is legalább ekkora nevekre számítunk. A közéleti zsűri mellett a magyar kreatív szakma legnagyobb neveiből álló, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által delegált szakmai zsűri is értékeli a pályaműveket. E mellett természetesen a nagyközönség díj is odaítélésre kerül, a több hónapig tartó online szavazás végén.
A díjak mellé értékes nyeremények is társulnak: szórakoztató elektronikai és számítástechnikai cikkek, utazások valamint nemzetközi Reklámzabálók Éjszakája belépők. A legjobb alkotásokat a rendezvényen bemutatják.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése